DJAKOUT/STEEVE KHE/POLO: LOUKO BAY PAWOL LI SOU.....
Pat siw permet mwen pou m mandeDdjakout pou l ta rebay Steve chance li a nouveau. Kew vle l ou pas fok Djakout reconnaitre li te pote du sang neuf à Djakout. C'est juste yon suggestion...Reconnaitre ke Steeve te pote ...Ou konnen M toujours pran responsabilité m Pat. Retour Steve Nan Djakout tap contribue ak relancement promotion automatique cd djakout la. M'en suggere à mesye Djakout pou yo ta considere cas Steve Khe an. Bay misye yon chance à nouveau."
*KOMPA MAGAZINE: Ou pa pense ke 2 camps yo deja rive twop lwen...kote yo paka fe business anko?
LOUKO DESIR: "Bon,mwen pense te gen emotion de part et d'autre . Ça peut toujours s'arranger. Yo ka chita ansanm anko pouYo replanifier business. Se pas Steeve seulement sa afekte, li afekte Djakout tou."
*KOMPA MAGAZINE: Ou pa pense ke POLO ka fe JOB la pou Djakout?
LOUKO DESIR: "Ça reste à prouver. PA blye Polo Gen parcours déjà..... gade resultat yo. Gen yon parcours. Diferans lan, c'est ke Steve pat nan jazz avant, sinon yon carriere solo, li vin nan Djakout ou we Sal fe. Li impoze talent l, par contre Polo gen yon parcours. Li passe plusieurs jazz déjà. Al gade resultat yo. Yon chanteur ki aller nan yon jazz, ce pa jazz la ki pou pote pou ou, min ce ou ki pou pote pou jazz. Nan sans sa, wa établi diferans lan ou men m. LOL. N en deplaise à mon ami Polo.""
KM!
- kompamagazine
- Site Admin